Tuesday, November 29, 2016

NOVI NAKIT/NEW JEWELRY



















Danas vam donosim post sa nekoliko novih komada nakita koje imam već neko vrijeme. Pa da ne duljimo, bacimo se na čitanje/gledanje!Sav nakit naručila sam sa stranice Bornprettystore sa koje sam već par puta naručivala nakit i jako sam zadovoljna kvalitetom.

Definitivno najdraži komad nakita ove narudžbe su elegantne plave naušnice sa srebrnim detaljima. Već sam ih nosila na par posebnih prilika i više ih volim nositi kada imam zavezanu kosu nego raspuštenu jer naravno tek tada dolaze do izražaja. Prekrasne su, dobila sam komplimente na njih, a cijena je prava sitnica-samo 18kn! Sljedeći komad koji sam morala uzeti jer nemam ništa slično je narukvica sa školjkama. Definitivno jedinstveni komad nakita koji privlači pažnju i podiže cijelu odjevnu kombinaciju. Jedino što nekada zna previše zveckati! Platit ćete ju 28 kn, mislim da je cijena dobra. Slijedi set  srebrno-plavih naušnica i ogrlice koji je meni toliko elegantan i sofisticiran, a zapravo sam ga uzela za mamu jer znam da voli ovakav nakit. Sjajan i sasvim dovoljan ukras za crnu haljinu kojeg ćete platiti 15kn! Može se reći šećer na kraju je set prstenja u kojem dobijete 3 komada. Kao što vidite ja sam set uzela u obje moguće verzije-srebrnoj i zlatnoj. Pretpostavljate da je iz cijelog posta ovaj set najjeftiniji i u pravu ste-platit ćete ga samo 10kn. Zlatni set se još nije počeo hrđati, ali vjerojatno uskoro hoće, kako to biva sa jeftinim zlatnim nakitom, ali ne žalim se! Ako pronađem trik kako se riješiti hrđe, javim vam! 

Koji komad nakita vam se najviše sviđa?

Today I am bringing you post with new jewelry pieces that I have for quite some time now. So let's start right away with readying text/watching photos! All of the jewelry is from online store called Bornprettystore from which one I have ordered before and I am really happy with their quality.

Definitely most favourite piece of the jewelry from this order are elegant blue earrings with silver details. I have already worn them on few special ocassions and I like to have them more when my hair is in ponytail because of course, then they are more in foucs. They are  gorgeous, I got many compliments on it and their price is only $2.58! Next piece of jewelry that I just had to get because I have nothing like it is shell bracelet. Definitely unique piece that really attracts the atttention and it lightens up whole outfit combination. The only thing that sometims bothers me is that it is to loud when moving my hand! You will pay $3.99 for it and I think it's a good deal. Next is turquoise necklace&earrings set that I think is so elegant and sophisticated and I actually got it for my mum because I know that she likes this kind of jewelry. Amazing and totally enough accesorize itself for a black dress and you will pay only $2.21 for it! Last thing I got is ring set in which one you get 3 rings. You can see that I got my set in both versions you can get it in-silver and gold. I am sure that you asume that this piece is the most affordable one from this post and it is, only $1.45. Gold set hasn't start rusting but as we know with cheap gold jewelry starts to do that, but I don't complain! If it starts to rust and if I find a way to remove it I will let you know!

Which piece of jewelry do you like the most?















8 comments:

  1. Srebrno plave naušnice su mi najljepše jer su stvarno posebne i odaju neki duh antike :) 😍

    ReplyDelete
  2. Srebrno plave naušnice su mi bas predivne 😍😍

    ReplyDelete
  3. I ja sam davno naručila ove plave minđuše i prelepe su. :) A generalno sam zadovoljna kvalitetom nakita sa Born Pretty Store. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno jesu... :) Slažem se, sve što imam sa Bornprettystore je u dobrom stanju i izvrsno izgleda! :D

      Delete
  4. Beautiful jewelry! just wonderful!
    Have a good day!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete

Your feedback is always appreciated! :)