Wednesday, May 25, 2016

BEACH COMBINATIONS I WOULD ROCK





Ok, there is officially less than 30 days before Summer arrives and I am already on beach in my mind. I love sun, sunnbathing, sea and outfit combinations for beach, of course! I made 5 combinations for beach that I would definitely wear and I already have bikini from the first combination (black bikini) I wrote about it one year ago. It is from the brand Froufrou bikini (first, third and fifth combination) that is from Croatia and I am sure that you have heard of it or seen their bikinis on beach last summer when they actually started with their work. This year sisters have made new models that have blown my mind and I will buy at least one very soon (fifth combination-I fell in love with it on first sight and showed it to my sister that fell in love as well-Love is in the air...Month ago I told you that I really love one-piece swimsuit and I would love to try that as well (četvrta kombinacija).
Except all of these things from photos I am definitely recommeding you a hat.

WHAT COMBINATION YOU LIKE THE MOST? WHAT SWIMSUIT WILL YOU WEAR THIS SUMMER?


Ok, preostalo manje od 30 dana prije nego što će ljeto doći, a ja sam u mislima već na plaži. Obožavam sunce, sunčanje, more i sve vezano uz njega, pa tako i odjevne kombinacije za plažu! Sastavila sam vam 5 kombinacija za plažu koje bih ja definitivno nosila, a bikini iz prve kombinacije (crni bikini) već imam, o njemu sam pisala prije godinu dana. Radi se o brendu Froufrou bikini (prva, treća i peta kombinacija) koji je iz Hrvatske i za koji ste sigurno čuli ili vidjeli njihove bikinije na plaži prošlog ljeta kada su i počeli sa svojim radom. Ove godine su sestre smislile nove modele koji su me oduševili i što prije namjeravam nabaviti barem jedan (peta kombinacija-zaljubila sam se na prvi pogled i pokazala sestri koja se isto zaljubila: Love is in the air...) Prije mjesec dana sam vam rekla kako me u posljednje vrijeme privlače jednodijelni kupaći kostimi i voljela bih isprobati jedan (četvrta kombinacija).
Osim svih ovih stvari definitivno vam još preporučujem i šešir. 

KOJA KOMBINACIJA VAM SE SVIĐA NAJVIŠE? KAKAV KUPAĆI ČETE VI NOSITI OVOGA LJETA?







No comments:

Post a Comment

Your feedback is always appreciated! :)