Friday, July 24, 2015

MY SECRET PRODUCT FOR CLEAN FACE:PAULA'S CHOICE CLEAR ANTI-REDNESS EXFOLIATING SOLUTION





Hi guys! Today I am finally sharing with you my No. 1 product for clean skin! It has been my little secret for almost 4 monts already, but now it's the time to share my secret with you and hopefully help some of you for finding their little secret for  clean face! As you could have already seen from the title, it's Paula's Choice Clear Anti-Redness Exfoliating Solution.

What does the packaging say?
  • Maximum pore-penetrating 2% salicylic acid formula
  • Prevents breakouts & fades red marks
  • Unclogs and shrinks pores almost overnight

The price is 10 dollars. 
The packaging is simple-blue bottle with cap. To take the wanted amount of product, you have to press the bottle. This bottle contains 30ml of product and you can also buy one with 118ml of product and it costs 33,5 dollars. If you have never used this product before, I suggest buying smaller bottle so that you don't spend too much money for product that may not be helpful to you. I suggested that when buying any product, in general.
Texture is watery and very easy. It is clear. It applies easily. Like it says on the back of the bottle, I was applying it first on cotton and then on my face but I found out that because of that, most of the product actually absorbs in cotton so now I am applying in directly on my hands and then on my face. It absorbs easily and my skin doesn't feel dried. You don't need much product for applying on face. I apply it on my T-zone.
Smell is neutral. It means, it is good for everyone who don't like all kinds of smells on their faces before sleep.
Results are amazing! I have to say that first week of using it, my skin was, I believe I can say-went crazy. It probably needed some time to get use to on product. My face had acnes before using this product, nothing terrible but during sweating and hot weather, my forehead was the main victim of acne attack, usually smaller acnes. During this period of using the product, I have seen that my skin has improved-redness, pimples, even the smallest ones have disappeared or decreased. Of course, my face is not without any acnes but it is the clearest then it has ever been. It is calmed until those days, we all know what days do I have on my mind but it is still in limits of normality. I am not using it everyday, and I use it only before sleeping, even though you can use it twice a day.

Conclusion: I am happy for finding out for this product and for trying it! I haven't spent all bottle but will definitely make sure to do it. My skin wasn't that bad even before using this but I am hoping that if someone has skin problems and maybe second thoughts on this product, now doesn't have it! Let me know your opinion in this product if you have used it already!
P.S. Keep in mind that every body and skin is different.

Have you tried any Paula's Choice product?
Tnx for reading :*

*product was sent to me but all opinions are my own
___________________________________________________________________________________
Bok ljudi! Danas napokon sa vama dijelim moj Br. 1 proizvod za čistu kožu! On je bio moja mala tajna posljednjih 4 mjeseca, ali sada je vrijeme da svoju tajnu podijelim sa vama i nadam se da ću nekome od vas pomoći da nađe svoju malu tajnu za čisto lice! Kao što ste već mogli primjetiti iz naslova, riječ je o Paula's Choice Clear Anti-Redness Exfoliating Solution.  

Što kaže pakiranje?
  • Sadrži 2% salicilnu kiselinu koja odlično prodire u pore
  • Smanjuje i sprečava ožiljke od prištića
  • Otvara i smanjuje pore preko noći
Cijena je 69 kuna. 
Pakiranje je jednostavno-plava bočica sa čepom. Da biste uzeli željenu količinu proizvoda, bočicu morate lagano stisnuti. Ova bočica sadrži 30ml proizvoda, a možete ju kupiti također i sa 118ml proizvoda, a ona košta 230 kuna. Ako niste nikada koristiti ovaj proizvod, preporučujem vam da kupite manju bočicu tako da ne potrošite previše novaca na proizvod koji vam možda neće pomoći. To preporučujem kada kupujte bilo koji proizvod, općenito.
Tekstura je vodenasta i  vrlo lagana. Prozirna je. Lako se nanosi. Ja sam proizvod, kao što i piše na pakiranju, nanosila prvo na vatu te na lice, ali sam primjetila da se tako dosta proizvoda zapravo upije u vatu, tako da sada proizvod stavim na ruku te direktno na lice. Brzo se upija, a moja koža se ne isušuje. Ne trebate puno proizvoda da biste ga nanijeli na cijelo lice. Ja ga nansem na područje T-zone.
Miris je neutralan. Znači, dobar za sve koji ne vole razne mirise na svojem licu prije spavanja. 
Rezultati su izvrsni! Moram napomenuti da prvih tjedan dana tijekom korištenja je moje lice, može se reći poludilo.Vjerojatno mu je trebalo vremena da se navikne na proizvod. Moje lice je prije korištenja imalo prištiće, nisu bili strašni, ali tijekom znojenja te vručina, najviše je stradavalo moje čelo, uz dosta manjih prištića. Tijekom ovog perioda korištenja proizvoda, primjetila sam nestanak  te smanjenje crvenila, prištića, čak i najmanjih. Naravno, moje lice nije bez ijednog prištića, ali je zato najčistije do sada. Ono miruje, sve do onih dana, znamo svi koju su to dani, i tada izbije koji prišt, ali u granicama normale.

Zaključak: Sretna sam što sam našla ovaj proizvod te probala! Još nisam potrošila cijelu bočicu, ali definitivno hoću. Moja koža nije imala velikih problema i prije korištenja ovoga proizvoda, ali nadam se da sam pomogla nekome tko ima probleme sa licem te onima koji su se možda predomišljali trebaju li isprobati ovaj proizvod! Recite mi svoje dojmove ako ste ovaj proizvod već koristili! 
P.S. Imajte na umu da su svako tijelo i svaka koža drugačiji! 

Jeste li koristili neki Paula's Choice proizvod?
 Hvala na čitanju :*

*proizvod mi je poslan, ali sva mišljenja su vlastita




5 comments:

  1. Ovaj proizvod mi izgleda odlično. Ivana , odlično si obradila temu ovog posta! ♥

    Novi post --→ http://milicamihaela.blogspot.com/2015/07/thoto-fime-3-photo-time.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. I zaista je, ja sam jako zadovoljna rezultatima! Hvala ti <3

      Delete
  2. Meni je baš krivo što kod nas nema Paula proizvoda a patim da probam njihove stvari :/, jedino ako budem krenula nekad u Hrvatsku pa da oprobam. Retko kad da sam pročitala nešto loše za njih. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Super su, barem dva proizvoda koja ja imam. :) Cijene su im visoke, ali mislim da je za njegu kože bolje izdvojiti nešto više ako proizvodi zaista djeluju. :)

      Delete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Your feedback is always appreciated! :)