Tuesday, March 29, 2016

RIPPED JEANS



Ripped jeans... Kinda huge trend right now that hasn't passed by me unnoticed! They make every simple outfit pop and stand out. These ones are from site that I like a lot and I am sure most of you have heard of it-Shein. They could be worn for casual walks, drinks to more fancy dinners and nightouts and shoes help in that because can really make a difference so play with it! I am and I am having fun with it... If you are not fan of ripped jeans, Shein offers us much more jeans and I am pretty sure anyone would find something for themselfs. 

Shein-here
These jeans-here
More jeans-here

What do you think about these jeans? Would you wear them and where?


_____________________________________________________________________________________________________________________________________

Poderane traperice... Veliki trend koji nije prošao ni pored mene nezapaženo! One čine svaku jednostavnu kombinaciju istaknutijom. Ove traperice su sa stranice koja mi se jako sviđa i sigurna sam da su mnogi od vas čuli za nju-Shein. Mogu biti nošene za najobičnije šetnje, odlazak na piće do elegantnih večera te izlazaka, a cipele u tome zaista igraju veliku ulogu jer čine veliku razliku tako da se igrajte sa time! Ja to radim i uživam... Ako niste fan poderanih traperica, Shein nam nudi puno vrsta traperica i sigurna sam da bi si svatko našao one koje mu odgovaraju.

Shein-ovdje
Ove traperice-ovdje
Više traperica-ovdje

Što mislite o ovim trapericama? Biste li ih nosili i gdje?










6 comments:

  1. Svidja mi se kombinacija farmerki sa stiklama :)

    ReplyDelete
  2. Ne volim baš poderane traperice, ali na tebi odlično stoje, posebno u kombinaciji sa ovim cipelama. Lajkam ;)

    ReplyDelete
  3. Volim poderane, ali ove su mi ipak too much. Ali zato jako lajkam cipe, predobre su, posljednjih godinu dana samo i kupujem nude nijanse cipela. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Meni su ove cipele jedne od najdražih trenutno! Da, nikad dosta nude nijansi svega pa i cipela! :D

      Delete

Your feedback is always appreciated! :)